خرید کشمش گلدن صادراتی

کشمش‌ گلدن چیست؟

کشمش گلدن به نام کشمش طلایی نیز معروف بوده و در دونوع قلمی و پلویی به فروش می‌رود. این کشمش‌ها از انگورهای بی‌دانه‌ای که از طریق دود گوگرد خشک شده‌اند، درست می‌شود. کشمش‌های گلدن عموماً رنگ زرد یا قهوه‌ای روشن دارند و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود در تقویت و استحکام استخوان‌ها و تقویت دندان‌ها و همچنین کاهش چربی، دفع سموم بدن و تأمین انرژی کاربرد دارند.خرید کشمش گلدن صادراتی

قیمت  کشمش گلدن صادراتی

کشمش گلدن زرد رنگ به صورت ارگانیک تولید می شود و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در بین انواع کشمش و قیمت هایی که دارند کشمش گلدن یکی از گران ترین های تولید داخل می باشد و جزو محصولاتی است که کیفیت های صادراتی و درجه یک آن از بازار خرید و فروش بسیار داغی برخوردار هستند. مخصوصا در بین کشور های عربی بسیار طرفدار دارد و علت آن علاوه بر شکل ظاهری، خاصیت فیبر بسیار زیاد آن ها و کمک به هضم نمودن غذا می باشد. این رنگ دلنشین و طعم خوشمزه و خاصیت های دارویی باعث می شود که میزان فروش این محصول مناسب باشد و قیمت آن نیز گرانترین است.

کشمش گلدن صادراتی که برای ارسال به کشورهای دیگر تهیه می شود باید از استانداردهای خاصی برخوردار باشد.کشمش گلدن در سطح جهانی به طلایی، کشمش کالیفرنیایی، کشمش سلطانی و انگوری معروف است. این ماده غذایی پر خاصیت به دلیل کیفیت و طعم مطلوبی که دارد، از قیمت بیشتری نسبت به کشمش آفتابی برخوردار است.

 

انواع کشمش گلدن

همه ۵۰ نوع کشمشی را که در ایران تولید می شود، می توان با استفاده از گوگرد و یا دودی کردن به کشمش طلایی تبدیل کرد اما در بازارهای داخلی چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد. در بین انواع این محصول دو نوع آن در بین مصرف کننده های داخلی بسیار مشهورتر است که عبارتند از:

 

موارد استفاده از کشمش طلایی

  1. استفاده در آشپزی
  2. استفاده در صنعت شیرینی پزی                                                                       
  3. استفاده در تهیه و تزیین سالاد و دسرها
  4. استفاده در اجیل فروشی ها
  5. به عنوام یک میان وعده
  6. جایگزینی ان به جای قند و شیرینی

 

خرید آنلاین کشمش گلادن(طلایی)

 

جهت ثبت سفارش این محصول و دیگر محصولات  می توانید از طریق نشانی ایمیل و شماره واتساپ و روبیکا موجود در سایت بازرگانی درنا اقدام فرمایید.

سایت بارزگانی درنا این امکان را برای تمامی بازرگانان و خریداران فراهم کرده است که با خرید آنلاین انواع کشمش اعلا به صورت مستقیم از بازرگانی درنا با بهترین کیفیت و قیمت  خریدی راحت و سود مند را تجربه کنند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =