خرید عمده کشمش

قیمت کشمش مویز ملایر

قیمت کشمش مویز ملایر در مقایسه با انواع دیگر کشمش ها جالب توجه همه می باشد. کشمش مویز ملایر را می توان بهترین نوع مویز در داخل کشور ایران دانست. کشمش مویز ملایر چه در داخل کشور ایران و چه در خارج از کشور به دلیل ارزش غذایی زیاد و خواص بی نظیر آن، محبوب بسیاری از افراد است. کشمش مویز ملایر در دو نوع بی هسته و هسته دار عرضه می شود.

میزان قیمت کشمش مویز ملایر
 مویز ملایر به صورت طبیعی و ارگانیک، به روش سنتی خشک شدن در برابر آفتاب تهیه می شود. کشمش مویز ملایر ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و با قیمت بسیار پایین در داخل کشور عرضه شده و یا به خارج از کشور صادر می شود و قیمت آن علیرغم کیفیت مرغوب و ارگانیک بودن آن، بسیار ارزان است.

همه چیز در مورد کشمش مویز ملایر

 مویز ملایر را می توان بهترین نوع مویز در داخل کشور ایران دانست. می توان گفت کشمش مویز ملایر به دو صورت           بی هسته و هسته دار عرضه می شود که هریک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. کشمش بی هسته بدون نداشتن هسته و درنتیجه گوشتی بودن آن بسیار محبوب است. کشمش با هسته خواص بی نظیر و فوق العاده ای در سلامت بدن ایفا می کند. همچنین کشمش مویز ملایر دارای طعم شیرین طبیعی است. مویز به دو رنگ قرمز و سیاه است. مویزهای سیاه، کشمش سیاه هم نامیده می شوند                                       

                                                          خرید کشمش مویز ملایر

 

خرید عمده کشمش ملایر

صادرات کشمش مویز

صادرات کشمش مویز ملایر به بسیاری از کشورها رواج دارد. کشمش مویز ملایر در هر دو نوع هسته دار و بی هسته بسیار محبوب است. کشاورزان ایرانی از صادرات کشمش مویز ملایر سود بسیار خوبی به دست می آورند. قیمت پایین، کیفیت عالی و بسته بندی خوب این نوع کشمش ها در افزایش میزان این صادرات بسیار تاثیرگذار هستند. کشمش های بی هسته و گوشتی مویز تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین انگورها، از جمله بهترین نوع کشمش مویز ملایر به شمار می روند.  ملایربهترین نوع کشمش های مویز را دارد.

 

شهر ملایر واقع در استان همدان یکی از قطب های تولید کننده انگور و کشمش است. این شهر سالانه، از صادرات کشمش مویز درجه یک و مرغوب به خارج کشور سود بسیار زیادی به دست می آورد. در تولید کشمش مویز ملایر از انواع مواد شیمیایی استفاده نمی شود، به همین دلیل می توان گفت کشمش مویز ملایر یکی از انواع کشمش های با کیفیت و ارگانیک است. طبیعی بودن کشمش های مویز ملایر، ارزش غذایی آن را چند صد برابر کرده است. کشمش مویز ملایر به صورت سنتی و پس از قرارگیری در معرض نور آفتاب تولید می شوند. انگور، کشمش و مویز از جمله سوغاتی های شهر زیبای ملایر هستند.

 

خواص کشمش مویز ملایر

کشمش مویز ملایر منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است. به همین دلیل از آن به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای آجیل ایرانی ها در فصل زمستان یاد می شود. کشمش مویز ملایر دارای قند طبیعی است. قند کشمش مویز، فروکتوز نام دارد که برای جذب نیاز به انسولین نداشته و درنتیجه بهترین جایگزین برای قند و شکر است. کشمش مویز علاوه بر این، منجر به کاهش قند خون می شود. همچنین کشمش مویز ملایر بر عملکرد اعصاب و تقویب حافظه تاثیر به سزایی دارد. کشمش مویز ملایر دارای منبع غنی از بور است، این منبع یکی از عوامل افزایش قدرت تمرکز، یادگیری و بهبود آرامش اعصاب شناخته می شود.
کشمش مویز ملایر دارای مقادیر زیادی از فیبر است. فیبر در بهبود عملکرد روده ها و درنتیجه رفع بیماری یبوست موثر است. علاوه بر این، عملکرد عالی دستگاه گوارش بدن انسان را تسهیل می سازد. اگر دچار کم خونی هستید، از مصرف قرص های شیمیایی خودداری کنید. کشمش مویز ملایر یکی از محصولات تولیدی ارگانیک است که از درمان های کم خونی بدن شناخته می شود. کشمش مویز ملایر دارای منبع غنی از آهن است. آهن موجود در کشمش موجب رفع کم خونی می شود. علاوه بر این، کشمش مویز دارای آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان موجود در کشمش مویز منجر به بهبود کلاژن سازی پوست می شود. کلاژن سازی پوست، مدت ایجاد چین و چروک روی پوست صورت را با تاخیر مواجه می سازد.
بهترین زمان مصرف کشمش مویز ملایر
کشمش مویز ملایر دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است. خوردن کشمش مویز ملایر در وقت صبح و به صورت ناشتا، خواص درمانی و دارویی آن را دو چندان می کند. مصرف 21 عدد کشمش مویز در وقت صبح به صورت ناشتا، منجر به افزایش هوشیاری، از بین رفتن سردی بدن به دلیل طبع گرم کشمش مویز و افزایش قدرت بدنی می شود. مصرف متداوم کشمش مویز سیاه ملایر منجر به افزایش تقویت قوای بدنی و سیستم عصبی می شود.

خواص هسته مویز

کشمش مویز دارای خواص فوق العاده بسیاری است. اما بهتر است بدانیم کشمش مویز دانه دار، خاصیت دو چندانی نسبت به کشمش مویز بی دانه دارد. هسته کشمش مویز ملایر در پیشگیری از انواع سرطان، پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت، پیشگیری از ابتلا به عفونت های ادراری، درمان مشکلات پوستی، جلوگیری از ریزش مو، تقویت رگ های خونی، تصفیه خون، کنترل فشار خون و درمان آرتریت بسیار مفید است.
موارد منع مصرف کشمش مویز ملایر
کشمش مویز ملایر در صورت استفاده افراطی، مضر تلقی می شود. استفاده زیاد و غیرقابل کنترل از کشمش مویز ملایر موجب افزایش وزن، غلظت خون و بالا رفتن فشار خون می شود. بهتر است افراد گرم مزاج در حد تعادل از کشمش مویز ملایر استفاده کنند، چرا که این نوع کشمش طبع بسیار گرمی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =